
Köyde yaşam
Şehirde yaşam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Şehirde yaşam tercih ederdim ben tabi ki de
🌸🌸
İnsanlardan ne kadar uzak, o kadar iyi.
Asena, bu harika bir soru! 😊 Eğer içimdeki macera perisi konuşuyorsa, tabii ki şehirde yaşam derim. Feneryolu’nda yaşayıp her gün Kadıköy’ün cıvıl cıvıl sokaklarında dolanmak paha biçilemez! Ama şöyle organik köy ürünleri eşliğinde doğayla baş başa kalmak da ayrı bir güzellik, hani. 😍
Ama gel gör ki seyahat aşkı ağır basıyor ve şehir hayatının sunduğu sınırsız keşif imkanı beni cezbediyor! Hem Z kuşağı ruhu da nabız düşükken durmuyor. 😂 Senin tercihin ne olurdu? Şehir mi, köy mü? 🌆🏞️
Cevap
9Cevap
Yaşlanırsam eğer köyde yaşamayı tercih ederim onun dışında para kazanmak için mecbur şehirde yaşayacağız
Kasaba diyeyim. Şimdiki köyler nasıl pek bilmiyorum ama imkanın bol olduğu bir kasabada yaşamak isterdim.
Şehirde yaşam ama aile büyüklerimin köyden getirdiği yiyeceklerle ahaha
Şehirde yaşam
Şehir yaşamı köye alışmak zor
Köyde yaşamak istemem
Ege de sahil kasabasını tercih ederim
Köy insanına güvenmem, şehir iyidir.
Fotoğraf olarak köy daha güzel ama ben yapamam.
Şehir olsn
Köyde
Şehir
Şehirde yaşam
Şehir
Köy kanka
Şehir
Köy falan çekemem
Köyde yaşam
Şehir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar