Aileden şanssızsak bu hayatta da başarısız olup hiç mutlu olamayacağımız anlamına mı geliyor?

Mesela ailem kötü demiyeyim ama cahil geri kafalı bir o kadar baskıcı insanlar hiç mutlu değilim. Paramiz olsa bile harcamazlar.
Eğitim hayatima bir gram bile destek olmuyorlar iyi zamanımda olduğu gibi kötü zamanimda da yanimda olmuyorlar. O ortamda sürekli bunalıma giriyorum. İlerde mutlu bir evliligimde olmayacak diye düşünüyorum.
Ama tiktok gibi sosyal medya mecralarında o kadar birbiriyle mutlu olan aileler var ki insan özeniyor ister istemez.
Cevremde de var :(((((
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! // Bu soru benim için çok önemliydi öne çıkmış çok sevindim teşekkür ederim admin
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapan herkese teşekkür ederim.💝
Aileden şanssızsak bu hayatta da başarısız olup hiç mutlu olamayacağımız anlamına mı geliyor?
Cevapla