Türkiyede insanlar bedavaya mı çalışıyor?

Selam 👋

Benim kuzenim Danimarka'dan geldi dün beraber güzel bir gün geçirdik.

Öğlen çıktık avm'de dönercide karnımızı doyurduk, sinemaya gittik, cafede çay, cips, kahve, çerez ve ekler yedik. Sonra 1er porsiyon tatli yedik eve geldik 426tl para harcamışız.

.
.

İnanın lüks bisey yapmadık. Asgari ücretli kişiler yeni zamla günlük sadece 283,33TL kazanıyor. 1 aile bu kadar düşük bir ücretle nasıl geçinecek ayda 1 gün bile olsa nasıl eğlenecek?

Dipnot: Kendileri orada zengin değiller. Babası fabrikada temizlikçi kuzenim ise part-time komilik yapıyor başka gelirleri yok!

Türkiyede insanlar bedavaya mı çalışıyor?
Cevapla