
İş çıkışı neler yapıyor sunuz? İnsanlar işten çıktıktan sonra neler yaparlar 😂?

İş çıkışı neler yapıyor sunuz? İnsanlar işten çıktıktan sonra neler yaparlar 😂?
Ya iş arkadaşlarımla takılırım ya kesin Bi işim vardır dışarda onu hallederim eve gidiyorsam kesin evde birikmiş olan işlerimi yaparım. Sonrada tekrar işe ve spora giderim gece plan varsa da mekana eğlenmeye
Ben genelde işim yok ise eve geçerim hemen hemen her gün spor yaparım. PC de bir şeylere bakarım. Her gün yeni şeyler öğrenmeye çalışırım. Sonra öteki günü planlar yatarım. Evli olsam birwz daha farklı olurdu sanırım. Hatta güzel olurdu. 🙂
Şu an çalışmıyorum ama çalıştığım zaman hafta içi çoğunlukla evime giderdim. Dışarı çıkıp gezeceksem hafta sonunu beklerdim. İş çıkışı çok yorgun olurum çünkü bir şey yapmaya halim kalmaz.
Bu görseldeki gibi değilim ama böyle de bi giderim var bence skjskdk
Cevap
24Cevap
Kahve içiyorum genelde
Eve gidip dinlenmeye çekilirdim.
Tv izleyip oyun falan oynardım bazen de çok yorgun değilsem biraz yürümeye çıkardım.
Bu aralar hava soğuk olduğu için bir şey yapasım gelmiyor, eve gidip film keyfi yapıyorke.
Genellikle eve geçerim. Film, internet, youtube, kimi zaman kitap modu.
Yemek Çay İyi bir dinlenme Ondan Sonra iyi bir spor ardından Yorularak Güzel Bir Uyku😊
Hemen eve gelip ps oynuyorum
İnsandan kaçıyorum aslında
Alkol içiyorum günün stresini atmak için. :D
Önce yemek yerim genelde.
Sonra sevdiğim bir cafe var orada kitabımı okurum. Arkadaşlarla buluşurum. sinema ya da tiyatroya giderim. gece yarısından önce evde olurum genelde
Uyurum.
Eve gidip dinleniyorum ya zaten trafik falan oluyor anca gidiyorum
Kesin İstanbul
@DaddyShark başka neresi bu kadar toksik 😄
Kesinlikle başka yer yok 🤣🥲
evden çalışınca işten çıkmanın pek mantığı kalmıyor yine evde oluyorum dfgdf
Yorgun argın eve gidip yemek telaşına düşüyorum ne yapacağım
Eve gel yemek yao dus al giyin bara git ya da eve gel dus al yemek yap nargile hazirla arkadaslarin gelsin boyle.
isyerim carsida maalesef her js cikisi ufak tefek olsa bile alisveris yapiyorum...
Foto guzelmis biz anca uyuruz
Yapacak o kadar çok şey var ki ben yetişemiyorum
Eve gidip Yatıyorum havalr soğuk oluyo akşamları
Spora gidiyorum genelde
Herkesin kendine göre bir dünyası vardır
eve gidip yatıp dinleniyorum 🙃🙂
İş/Spor. Kış ayım hep böyle geçiyor
eve gidiyorum çok yorulmaktan
Markete falan uğrayacaksam uğrayıp eve geçiyorum
Eve gidip oğluma sarılıyorum:)
Eve gidiyorum
Yeni Bı İse Giriyorum 😂
Uyurum
Doğru eve
Eve gidiyorum 😃
Eve gidiyorum
bak ya fitili ateşledi yine
İşim yok
Uyuyorum
ya eve ya spora
Canım ne isterse onu
Eve dönüş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?