Hepsinin yanında değil ama
Bide bizim akrabalarda ayrımcılık vs. var yani aile gibi hissettirmeyen anlar sanki yabancı hissediyor insan
İnsanın psikolojisi bozuluyor
Hepsinin yanında değil ama
Bide bizim akrabalarda ayrımcılık vs. var yani aile gibi hissettirmeyen anlar sanki yabancı hissediyor insan
İnsanın psikolojisi bozuluyor
Sana özel değil çoğu ailede bu böyle. Benim de yanında rahat davranamadığım akrabalarım var. Aşmak zorunda değilsin. Zaten hepsinin yanında kendin gibi davranmamak daha iyi. Laf sokmaya kınamaya yer aradıkları için.
Ya mesela yeni bit bebek torun var çok seviyorum ama anneannem ayrımcı geliyo bana üzülüyorum
Cevap
3Cevap
Her akraba aynı galiba bizimkilerde bir tuhaf şal gitsin kafana göre davran. Sebzeler nolur sevmeseler nolur. Karşındaki insanlar kendini kasmana değer mi, değmez.
sana özel bir şey değil ya bende öyleyim genelde hatta akrabalarımı hiç sevmiyorum
Çok sık görüşmüyorsanız eğer normal bir durum.
Senden değilde ortamdan kaynaklaniyor gibi senlik bi şey degil yani
Bende aynını yaşadım ve görüşmeme kararı aldım. Bana böyle hissettiriyorlarsa bu onların problemi. Sevgi kan bağıyla gelen zorunluluk olmamalı.
Bende de durumlar aynı çünkü sık görüşmüyoruz.
Normaldir sal gorusme onlarla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?