Akrabalarımın yanında çok geriliyorum. Rahat hissetmiyorum, sessizleşiyorum. Bu aşılabilir mi?

Hepsinin yanında değil ama

Bide bizim akrabalarda ayrımcılık vs. var yani aile gibi hissettirmeyen anlar sanki yabancı hissediyor insan

İnsanın psikolojisi bozuluyor

Akrabalarımın yanında çok geriliyorum. Rahat hissetmiyorum, sessizleşiyorum. Bu aşılabilir mi?
Cevapla