o kadar çaresizim ki yaşamak ve ölmek arasında bir yerdeyim bunu okuyan bana aptal deme sadece dediklerimi oku ve bana bu iki yoldan hangi yolu seçmem gerektiğini söyle, en baştan diyeyim içimden gelenleri direk yazacağım için saçma yazabilirim onun için kb. şimdi ben ta 1. sınıftan beri hep okuldan kaçıyorum hep utangacım hep eziliyorum ilkokulda bana tokat atıyorlardı hiç bir şey demiyordum tam 1gün boyunca okulda bir a dediğimi bile hatırlamıyorum, lise 2 ye geçtim sırf utangacligimdan dolayi 3 sene okula gittim sonra öğle arası kaçtım biri bana hemen bir laf atıyordu bende hemen eve kaçıyordum, benim babam yok annem okumamı çok istiyor ama ben hep okuldan kaçıyorum ve 3 senedir devamsızlıktan okulda kaldım ve bu sene devamsızlığım 65 gün yarında okul var ne yapacagimi bilemiyorum hiç konuşmuyorum hergün suspus beni deli sandıklarını düşünüyorum, sırf hič konuşmadığımdan bana engelli bunun aklı yok diyolar bende artık dayanamıyorum siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız, yarın yani bundan 4 saat sonra okula gidip yıllardır kıramadığın utangaçlığı kırmak mı ki o da zaten imkansız yoksa, açıktan okuyup doktor falan olmak mı siz benim yerimde olsaydiniz hangisini seçersiniz, bana yardım edin çünkü hergün okulda engelli diyolar herkesin içinde ve ben çok üzülüyorum, bende bir insanım 🥺💔
Güncellemeler
+1 yıl
üç sene üst üstte sınıfta kaldım🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer