Ne olur bana bi çıkış yolu gosterirmisiniz?

Kisaca hayirsiz bi kaynim var. Biz baska sehirde yasiyoruz Kayinpederimi kayip ettikten sonra annem iyice yanliz kaldi diye esim gidelim. Oraya ne is olursa yapariz geciniriz annemin yaninda yasiyalim ben kardesimi de adam ederim. Diyor.. Hakli olarak bende istemiyorum... Gerci artik gitsem de kalsam bizim. Evliligimizin huzuru bitti.. Kalirsak esim akli orda icin mutsuz.. Bide ustune isler koyde daha kotuye giderse ömrü billah olanlardan ben sorumlu olacağım (yani eşim beni hic affetmicek) Gidersekte hayirsiz icki icen sorumsuz bi erkek kardes. Annem. Ve 2 cocukla bi ev icinde huzursuz bi aile ortami.. Yemin ediyorum ölsem gitsem gam yemicem.. Yaşamak bile istemiyorum şu an...
Ne olur bana bi çıkış yolu gosterirmisiniz?
Cevapla