AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
89Cevap
boşanma
Neden
yaşlarınızı söyle anlatayim
27 ben o 32
sen 30'a yaklaşmış boşanmış bir kadın olarak yüksek değer erkek bulmakta zorlanacaksın ama erkeklerin değeri 30dan sonra artmaya başlıyor işleri güçleri oturuyor kariyer yapıyorlar onu isteyen evlilik bekleyen çok kadın olacak erkekler boşandıktan sonra tak diye bi kadın buluyor evlenecek ama kadın bulamıyor. bunu da sana her kadın söylemez kadınlar birbirini boşan boşan diye gazlıyor sence bu iyi niyetli mi bi düşün
Niye zorlanayim ya gayet güzel bir kadınım hiç alakası yok çalışırım ayrıca erkek bulmak gibi bir derdim de yok he dediğim gibi bulmak istesem bulurum. Bence sen ezik hissediyorsun
bir de çocuğun var, bekar anneye evlilik teklif edecek erkek de azdır, evlenmek istemiyorsan boşandıktan sonra sorun yok. güzellikle alakası yok bunun, bence sosyal medyanın vs gazına gelme sen. sosyal medyada go girlll yaparsın güzelsin herkes peşinde diye bi hayal alemi var. en azından söyledim
Ya ben biri olsun demiyorum ki zaten bak ben 6 yıldır evliyim evliliği hiç bir zaman sevmedim mecburdum evlendim aşırı iyi maddi durumum olsa boşanır hiç evlenmem ben zaten aslında evli olmak istemiyorum nasil desem evlilik asla bana göre değilmis bunuda anladım evlilik sıkıcı yorucu suregelen askerlik gibi bir şey o kadar zorunlu tutuluyor ki insanlar ülkemizde sen bile şu an boşanma tekrar nasıl evleneceksin kim gelecek gibisinden düşünüyorsun aslnda ben kimseyi istemiyorum çocuğumla mutlu yaşarım da işte bu ülkede yaşayamam haklısın
fresh&fit izle. amerikada'da kimse single mom'la evlilik tercih etmiyor. size sahip çıkacak bi erkeğe ihtiyacınız olacak her türlü. o yüzden boşanma bu benim tavsiyem. canım sıkıldı deli gibi aşık hissetmedim bi boşanma nedeni olamaz
Ya neden erkege ihtiyacımız olsun aaaa valla sinir ettin beni he kesin erkeksin sen benim Allah'tan başka kimseye ihtiyacim yok tercih etmeyen defolsun gitsin banane
tarih boyunca böyle olduğu için :D sosyal medya ne güzel amacına ulaşıyor. önce kadınlara sıkıldınız mı boşanın en iyisini hak ediyorsunuzz diyor ilişki koçusuları :D sonra boşanıyor kadınlar eski kocaları genç bi kadın buluyo evleniyo ama boşanan kadın kimseyi bulamıyor b*k gibi kalınca yine ilişki koçusularına psikiyatristlere gidiyor ve sektör bu şekilde ayakta duruyo
Slk ben gencim zaten 27 yaşındayım bu arada herkes 20 lerin başı sanıyor o senin buruşmuşlugun
bu soru ya troll ya da gerçekten sosyal medya gazına gelmiş birisin
Yok canım gercekte de duyuyorum bunları ben çok sık iltifatta alıyorum kıskanma
40 yaşında değilim bu arada 27 yaşındayim umarım dank etmistir
YAHU DAHA GENÇ DAHA HARİKA HALİNLE BİLE BULABİLDİĞİN şu an BEĞENMEDİĞİN ADAM OLMUŞ DAHA YAŞLI VE ÇOCUKLU HALİNLE SENİ KİM KABUL EDİCEK SANA ERKEKLİK ÇOCUĞUNA BABALIK YAPACAK AMA SANA Bİ ŞEY DEMİYORUM KOŞ BOŞAN ACUN ILICALI BEKLİYOR SENİ
Gizli üye, takdir ediyorum seni bacım. Yorumları okudum. Önüne gelen boşan diyo. Lan o küçücük çocuğun suçu ne neden aile ortamı göremesin. Siz Bi b. k yiyip zevk namına çocuğu yaparken iyiydi. Onu anasından babasından ayırmak ne kadar kolay değil mi. O çocuğun günahı senin boynuna, eşimi sevmiyorum diyor. Sevmiyon niye evlendin adamın da başını yaktın. Sevmiyon hadi evlendin, ne diye çocuk yaptın sevmediğin adamdan. Mal mısınız nesiniz. Ya.
@arslansss ya özürlü musunuz siz kadının derdi birini bulmak takmış bulmaya biri şunu eversin
Bacım kadının derdi o değil. Derdi o olsa her kadın 1 günde 10 erkek bulur, Türkiyede. Kadının derdi aileni yıkma. Bu konular buraya meze edilecek konular değil. Seni, eşini, onun ailesini, senin aileni, ikinizin arasını, şartlarını bilmeyen birinin tavsiyesi ne kadar mantıklı geliyor sana? Burada sana boşan diyenler bu dediklerimi ne kadar biliyor. Bekara karı boşamak kolay derler. Sen de eğer gerçekten böyle bir sorun yaşıyorsan, lütfen bunu aile büyükleri ve eşinle konuş. Sizi bilen tanıyanlarla konuş. Ve o çocuk için aileni yıkma
Git boşanda adam kurtulsun senden adama üzüldüm evliliği için o kadar çabası boşuna
@arslansss bu kadın boşansa yine bir erkeğin ilgisine ihtiyaç duyacak çocuğu evde bir baba figürüne ihtiyaç duyacak ama boşanmış çocuklu bi kadın olarak başkasının çocuğuna öz babasından daha iyi babalık yapacak birini bulamayacak ve evet çocuğu varken boşanması bencilce, ortada şiddet falan yok sadece sıkılmış yani. ve evet istese 1 günde 10 erkek bulur ama onlar da sadece yatmaya çalışır
Sıkılırım tabi düşüncesiz kaba saba bir insanla evliyim aileside ekstra kaba saba. İlla şiddet olup soluğu acilde mi almak lazım ne kadar cahilsiniz siz ya bazı davranışlarda psikolojik şiddettir bunları yazanin kadın olmasına şaşırıyorum sadece
psikolojik şiddet bu değil sen kadınların 28-32 yaş arasındaki kompleksine girmişsin ben prensesim daha iyisini hak ediyorum vs en çok kadınların başlattığı boşanma bu yaşlarda olur ama bu kadınlar eşinden boşandıktan sonra bi b*k bulamaz en fazla gel yatalım diyecekler kimse gel çocuğuna öz babasından daha iyi babalık yapayım demeyecek
Boş boş konuşuyorsunuz, boşanmayıp mutsuz bir evliliğin zoraki sürdürülmesi çocuk için daha zararlı. Az mantıklı olun.
@Banker_Bilo her evlilik sıkıcıdır rutindir. sürekli heyecan tutku ihtiras bilmem ne bekliyorsanız o penisten o penise o partiden o partiye koşsaydınız evlenmeseydiniz
Gizli üye, ben orada seni savunuyordum. Sana diyor bu kadının derdi, birini bulmak diye. Ben de senin için dedim ki, istese 10 erkek bulur diye.
Ve yine katılıyorum sana.
Evlenmeye taktiysan benim boşanıp evlenen arkadaşım çok hiç biri ortada kalmadı yani.. Laf anlıyorsan tekrar yazicam benim derdim başkasını bulmak değil bulsam böyle de bulurum sen herhalde hiç TV izlemiyorsun aynı şeyleri yazıp durma prensesim demiyorum öyle bir iddiam da olsa zaten eşimle evlenmezdim ki bana çoğu kişi hiç yanına yakışmıyor dediği halde
Aynen öyle benim de anladığım bunların istediği evlilik değil, f. ck body istiyor bunlar.
Yazık bu hale geldi insanlar
al işte. kadın hipergamiktir. bulabilceğinin en iyisinin o adam olduğunu düşünsen zaten boşanmak istemezdin. boşanan arkadaşların da seni gazlıyor çünkü yalnız kalmak istemiyorlar. ben seni düşündüm yazdım zaten adamı beğenmiyorsun ve çok heyecanlı parti hayatını istiyordun madem evlenmeyecektin evlilikler rutindir
@arslansss ya ne fck ne badisi huzur istiyorum ben abicim erkek felan istemiyorum
Soruyu soran, bacım sen bu adamla niye evlendin?
Valla huyu güzel olsa keşke kel olsun tifil olsun ne olursa olsun bir ömür başımda taşırım ama bende bu duruma kolay gelmedim hırsızın hiç mi suçu yok derler yani
mesele partiden partiye koşma meselesi de değil, evliliğin rutin veya sıkıcı olması meselesi de değil. Mesele, soru soranın değer görmediği, mutsuz olduğu, eşinin gözünde öncelik olmadığı bir evliliği sürdürüp sürdürmemesi meselesi. Mutsuz bir anne ile büyüyen çocuk da kaçınılmaz olarak mutsuz olacak. Kız çocuğu ise annesini mutsuz eden babası nedeniyle büyüdüğünde erkeklerle sağlıklı ilişkiler kuramayacak. Erkek çocuk ise annesi mutsuz olduğu için babasına öfke besleyecek.
@Banker_Bilo hay ağzına sağlık benim annemde hep sizin için bosanmadim dedi babam böyleydi sonuç hepimiz dediğin gibi olduk yanlış seçimler yaptık
Sonuç olarak soruyu soran, bacım ben sana mutluluklar diliyorum. Umarım mutlu olursun. Hayatında başarılar dilerim.
Ve gizli üye, sana da sonuna kadar katılıyorum. Hayat görüşümüz benziyor.
Neden evlendim o çok uzun mesele yaptım bir hata seviliyorum sandım
son olarak şunu da söyliyim ŞAHSİ FİKRİM sana burada boşan diyen erkekler de etrafta boşanmış milf sayısı artsın istiyorlar çünkü onlar daha çok duygusal boşlukta oluyor ve daha kolay yatağa atılıyor
Soruyu soran, sen kararını vermişsin. Hayatında başarılar dilerim.
Ve görüş sahibi, bir erkek olarak söylüyorum. Yine sana katılıyorum. Boşan diyenlerde ekmeğinin peşinde.
@arslansss kesinlikle
😊👍
Onların kötü niyeti varsa kendilerine.. Ama her insanın çizgisi vardır bazı insanlar çapkındir evlide olsa durduramazsin benim şükür öyle bir durumum yok çocuğumu düşündüğüm için 6 yıldır evliyim hala ha deyince boşanayım yapamam evet ama eşim varken duygusal boşluktaysam olmasının anlamını sorguluyorum evet profesyonel olmak lazım evliliği yürütmek felan filan ben bunlari çok dinledim olamıyorum işte olduğum gibiyim keşke rol yapsam belki durumu toplarım ama kizginsam kizginim ve karşımda ki insan hala yanlışsa daha da kızgın oluyorum haliyle bende robot kadın değilim insanım görüşleriniz için sağolun.