Malumunuzdur ki, milletimiz görgüsüz ve kavgacı. Arada olan, iyi insanlara oluyor. Ben diyorum ki, kötü, pislik, kaba insanlarla iyi, temiz ve kibar insanları ayırmalı. İyileri farklı şehirlere, kötüleri farklı şehirlere koymalı ve bu şeirler arasında gidiş gelişi yasaklamalı. Neden kötülerle iyiler aynı şehirde yaşasın ve iyiler zarar görsün ki?
Türkiye'de doğru düzgün hukuk sistemi zaten yok. Yeni kanun da yapmıyolar. Cezayla mezayla olacak bişey değil. Eğitim desen o da işe yaramıyor.
Uzak dur demeyin, uzak dursak da gelip çatıyor bazen bu tipler.
Kötü insanlardan korunmanın başka ne gibi yolu olabilir? Benim aklıma yukarda söylediklerim geliyor. Sizin var mı düşünceleriniz?
Türkiye'de doğru düzgün hukuk sistemi zaten yok. Yeni kanun da yapmıyolar. Cezayla mezayla olacak bişey değil. Eğitim desen o da işe yaramıyor.
Uzak dur demeyin, uzak dursak da gelip çatıyor bazen bu tipler.
Kötü insanlardan korunmanın başka ne gibi yolu olabilir? Benim aklıma yukarda söylediklerim geliyor. Sizin var mı düşünceleriniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer