Kötü insanlardan korunmak için ne yapılabilir?

Malumunuzdur ki, milletimiz görgüsüz ve kavgacı. Arada olan, iyi insanlara oluyor. Ben diyorum ki, kötü, pislik, kaba insanlarla iyi, temiz ve kibar insanları ayırmalı. İyileri farklı şehirlere, kötüleri farklı şehirlere koymalı ve bu şeirler arasında gidiş gelişi yasaklamalı. Neden kötülerle iyiler aynı şehirde yaşasın ve iyiler zarar görsün ki?
Türkiye'de doğru düzgün hukuk sistemi zaten yok. Yeni kanun da yapmıyolar. Cezayla mezayla olacak bişey değil. Eğitim desen o da işe yaramıyor.
Uzak dur demeyin, uzak dursak da gelip çatıyor bazen bu tipler.
Kötü insanlardan korunmanın başka ne gibi yolu olabilir? Benim aklıma yukarda söylediklerim geliyor. Sizin var mı düşünceleriniz?
Kötü insanlardan korunmak için ne yapılabilir?
Cevapla