Çeyrek altını rahat ettirmek için altına sünger koyuyor musunuz : ))

Çeyrek altını rahat ettirmek için altına sünger koyuyor musunuz : ))

Gayet normal insanlarız. Ama garip davranışları olan insanlar tanıyorum etrafımda. Annem laflarını bile ettirmiyor kınarım diye ahahah durum o kadar vahim.
Ailemizden gelme genetik titizlik var. d Kıyafetlerimi kimseye giydirmem genelde. Giydirirsemde iki üç kere yıkadıktan sonra rahat bir şekilde giyerim, yatağıma kimseyi oturtmam bazen telefonumu bile peçete açıp üstüne koymuşluğum bile var. Tek anormal huyum bu galiba..
Allah hayatına girecek adama kolaylık versin 😂😂 adam evde hazır ol da bekler sanırım 😂😂
Ahh hayır tabiki kocamla aynı yatağa yatacağım tabiki ondan tiksinmem genel olarak söyledim. d
Yalnız o altın rahat etsin diye değil, kutudaki hareketi ve bununla oluşacak zedelenmeyi önlemek için. Ve çok geçerli bir neden daha var bunu yapmalarının altında, kutudan çıkan ses hırsızın sizi takip etmesini kolaylaştırır. Ailem şimdilik normal 😁
Altın ufacık kutuda zedeleniyor mu : )) Yürürken ses çıkıyorsa üstümüzde altın var demektir o zaman 😂
Gerek duymuyorum 😂
Sen de zaten bir katil ruhu sezmiştim 😂
Cevap
3Cevap
Hayır yok
Yok çok şükür aklı başında insanlarız. Sünger kuyumcunun sorunu biz ceyrekleri kol bağı ve beşi bir yerde olarak kullanıyoruz..😄🤭
Maşallah 😂
🧿🤭😄
Anormal davranışlarımız yok veya artık anormali bile normal olarak görüyor olabiliriz
Bence 2. seçenek daha mantıklı gibi duruyor
Olabilir :)
Çok sıradan bir aileyiz çünkü çeyrek altınımız yok. Kafamız rahat.
Çeyrek altın yoksa sıkıntı yok😂
Kadife keseye koyuyorlar bizde. Neden yastığı yok diye kavga çıkartyım bugün 😂
Tabii canım yastık ve altının rahatlığı önemlidir 😂
Güncel fiyatını düşünürsek bunlar az bile😂
En tuhafı benim ama kimsenin altına sünger koymuyorum.. 😄
Kendim rahat edeyim diye, kendi altıma koyarım sünger bulsam.. 😅
Hayır yok. Gayet normaliz.. 😊👍
Bulamadım valla 😅 normal demekki her şey
Çeyrek altın kutusunda altının altına rahat etsin diye sünger koyuyor musun : ))
Tamam, anormal değilsin o zaman😂
Yok normaliz Allaha şükür.
Çok şükür normal bir aileyiz :)
Gayet normal bir aileyiz çok şükür.. 😅
Sen böyle terbiyesiz değildin
Senden mi öğreneceğim terbiyeyi? Ben böyle terbiyesizim...
Yok şükür
Yok.
Hayır...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?