SS için teşekkürler 💕
Kötü alışkanlıkları olan biri sizin arkadaşınız olabilir mi?
SS için teşekkürler 💕

(Uyuşturucu madde kullanımı için) Bana, kendi çevresine ve insanlara zarar vermiyorsa arkadaş olur, hatta onu kötü alışkanlığından vazgeçirmek için desteklerdim.
Onun haricinde sigara veya alkol kullanabilir. Dediğim gibi bana, kendi çevresine ve insanlara zarar vermiyorsa arkadaş olurum.
O kişi kötü davranışlar içerisindeyse arkadaş olmaz, uzaklaşmaya gayret gösterirdim.
Bunlar bir ihtimal. Aslında ben yakın ilişkiler kurmayı sevmiyorum. Yalnızlığımı bir insanın varlığından daha çok seviyorum.
Cevap
18Cevap
Bana zararı yoksa olabilir
Kötü alışkanlık dediğimiz ne mesela?
Alkolikse, uyuşturucu bağımlısıysa, hırsızsa arkadaşım olarak yanımda tutmak elbette
Olmaz olmasını müsade etmeyip cevremdekileri de uyaririm
Kötü alışkanlıkları olmayan arkadaşım olamaz
😃😃
Uyuşturucu falan tarzında bir alışkanlıksa olmaz.
Yok abla :( Beni de kendine benzetir yaaa :(
Şimdi şöyle düşündümde kötü alışkanlığı olmayan arkadaşım yok ya🤦🏻♀️😂😂😂
Aynı kötü şeylerden kullanıyorsak problem değil.
Olur herkes sigara içiyor diye bende içmek zorunda değilim misal.
Hayır. Ben arkadaş konusunda çok seçiciyim. O yüzden sadece bir tane arkadaşım var onun dışında yalnızım. Böyle daha iyi
Olamaz. Sebepleri var her birinin ayrı ayrı ama arkadaş olmam. En fazla sigara içebilir. Diğerlerinden uzaklaşıyorum. Sigarayı da sevmem zaten
Bir noktaya kadar evet.
Olabilir neden olmasın
Herkesin en az 1 tane kötü alışkanlığı vardır :D
Kötü alışkanlığı olmayan arkadaşım yok zaten
hayır
Uyuşturucudan bahsediyorsun değil mi?
Her türlü kötü alışkanlık işte
Sigara ve içki içenle olurum
Kotü alıskanliktan kasıt ne
Nooo
Hayir olamaz
hayır olamaz
Neden olmasın
Olamaz.
Kafadengiyse olur ya
olmaz uzak dururum
Olurr
Hepsi oyle zaten
Allah gönlüne göre versinm
Çok zor.
Çok oldum ya
olamaz imkansız
Hayır
Kendi aklım var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?