Formasyon alıp öğretmen olmak sizce eğitim alan öğretmenlere haksızlık değil mi?

Yani edebiyat bölümü okuyan bir insanın formasyon alıp öğretmenlik yapması çocuk gelişimi okuyan birinin öğretmenlik yapması sizce mantıklı mı
Formasyon alıp öğretmen olmak sizce eğitim alan öğretmenlere haksızlık değil mi?
Cevapla