Öğretmen atamalarında sizce de haksızlık yok mu?

Ben Türkçe öğretmeniyim. 80 puan aldım ama kontenjanda değilim. Oysaki benden çok daha düşük puana sahip insanlar bölümlerinden dolayı kontenjanda. ( Özellikle sınıf) Sadece kendi bölümüme değil matematik ve fene de haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Dinden 1594 kişi alınırken matematikten 317, fenden 305 kişi alınacak. Yani bilime verilen önem yerlerde. Önümüzdeki yıllarda bilim insanı falan çıkaramayız.

Kimsenin atanmasında gözüm yok, haklı olan, hakkı olan herkes atansın ama haksızlık karşısında da susacak değilim.

Mülakat konusuna girmiyorum bile.

Öğretmen atamalarında sizce de haksızlık yok mu?
Cevapla