İntihar etmeyi düşünüyorum ama ailem çok üzülcek diye yapamıyorum?

Boyum çok kısa insanların beni boyumdan dolayı yargılamalırın dan bıktım hobbit yer elması gibi yorumları internette okudukça kafayı yemeye başladım insanların bu kadar düşüncesiz olması her şeyle dalga geçmelerine katlanamıyorum zaten yalnızım da bir ailem var onları da intihar edip bırakmak istemiyorum ama böyle de yaşanmıyo şimdi çıkıp biriniz takma diycek ama öyle olmuyo ne bir kız sizi seviyo ne de bir arkadaşınız sizi ciddiye alıyo ot gibi yaşıyosun artık ne kadar dayanabilirim bilmiyorum

İntihar etmeyi düşünüyorum ama ailem çok üzülcek diye yapamıyorum?
Cevapla