Buna sanırım onların benden beklentisi yol açıyor.
Biriyle 2 gün konuşunca hoşlandim , sevgili olalım moduna giriyorlar. Olmayınca da ne kadar kötü durumda olursan ol sallamayp gidiyorlar.
Onun çıkarlarına hizmet ediyorsan mükemmelsin. Bu yüzden bende senelerdir hiçbir erkekle buluşamiyorum. Çünkü musallat oluyorlar.
Sizde durumlar nedir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tamam da nereye kadar gidecek ki böyle? Sevgilin yok anlıyorum ama neden istemiyorsun?
Buluşunca para gidiyor kanki bir çay olmus 20 lira ne gerek var tek takıl
Mekan da ayrı masalarda sırt sırta oturun. Casus gibi takılın. 😆 Eğlenceli bir İlk buluşma olur
Öyle erkekler naparsin yapacak bisi yok
Ben inan aşk meşk. biraktjm, işi. paraya doktum
yenme en iyisi
Zamanla
Neden be