Erkeklerden korkuyorum ve iyi anlaşamıyorum nasıl çözebilirim?

Erkeklerden korkuyorum diken üstünde hissediyorum. Daha önce birkaç erkek tarafından sözlü zorbalığa uğradım babam da dahil çevremdeki çoğu erkek kötüydü. Eskiden erkek çevrem çok kötüydü ve sürekli kendimi savunmaya alıyordum. Şimdi biraz daha iyi erkekler var ve bir çevrem olsun istiyorum fakat erkeklerle sohbet ettiğim zaman ya çok panik oluyorum ya çok soğuk davranıyorum ya da çok abartı. Karşımdaki kişinin beni küçük görmeye çalışacağını sevmeyeceğini düşünüyorum istemeden. Nasıl güzel bir sohbet açabilirim nasıl davranırsam sevilirim?
Erkeklerden korkuyorum ve iyi anlaşamıyorum nasıl çözebilirim?
Cevapla