Öz güvensizliği ve korkaklığı tek başıma yenip, öz güvenimi kazanamam mümkün mü?

Bu sene yks sinavina girecem mezuna kalacagimi sanmıyorum eğer kazanirsam baska bir sehre gidecem ama üstteki durumlar+ anksiyetem var bütün bunları alıp nasıl gidicem baska bir sehre bilmiyorum devletin piskologuna gitmek istiyorum ama çekiniyorum da çünkü bu güne kadar hic kimseye içimi dökmedim gitsem bile sanki hic ilgilebmeyecekmis gibi hissediyorum giden var mi memnun kaldınız mı?
Öz güvensizliği ve korkaklığı tek başıma yenip, öz güvenimi kazanamam mümkün mü?
Cevapla