Lokantada bahşiş verme alışkanlığınız var mıdır. . . ?

Lokantada bahşiş verme alışkanlığınız var mıdır. . . ?

Genelde garsonlar hep bir beklenti içinde olur :) Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda verilmeli mi verilmemeli mi?
Veriyorsak bile hakkı mıdır o? Böyle bir hava içine girmeleri ne kadar doğru?

Bana saçma geliyor bu hareket ya sonuçta maaş alıyorlar
Var
Yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu genel düşünün cafe çay bahçesi kuaför va vs :)
Lokantada bahşiş verme alışkanlığınız var mıdır. . . ?
Cevapla