Hayatı çok hızlı yaşamıyor muyuz?

aşırı hızlı yaşıyoruz uzun şeyler bizi sıkıyo hiç bi şeye tahamülümüz kalmadı, her şey vakit kaybı gibi geliyor. İzlediğimiz şeyler kısa kısa sürekli geçiyoruz, artık uzun uzun romanlar makaleler okuyamıyoruz kısa yazılar daha çok ilgimizi çekiyo, fastfood yiyoruz, ilişkilerimiz hep hızlı biri gidiyo biri geliyo, tüketim odaklıyız çoğu şeyin ömrü kısa ya da tek kullanımlık. Sizce de hayatımız çok hızlı değil mi

sebebi genç olmam olabilir diye düşünüyodum ama insanları gözlemliyorum yaşı büyük insanların da yaklaşık böyle, yaşla alakası yoksa çağ ile mi alakalı?

Hayatı çok hızlı yaşamıyor muyuz?
Cevapla