Çocuk reyonunu bırakıp Erkek reyonuna geçtiğimde anladım. 👀

Çocuk reyonunu bırakıp Erkek reyonuna geçtiğimde anladım. 👀

Genelde artık olayları ya da dünyayı daha az umursadığım zaman anladım. yani küçük ve değmeyecek konuları düşünmektense anı yaşamak daha iyidir. Empati yapmak insanları anlamak ya da kendini anlamak, ne istediğini bilmek ve kararlı olmak bunlarda büyüdüğümü anlamama neden olan şeyler. birde sorunlarımı çözerken kendi başıma çözmem gerektiğini fark ettiğim zaman büyüdüğümü anladım.
Hala anlayamadım desem? Nedense oha lan büyümüşüm hissini yaşayamadım halen. Sanki ilkokula giden o küçük çocuğum hala. İçimde yaşıyor ama dışımda da bambaşka biri yok. Beni yöneten ve yaşatan yine o minik ¢
Cevap
6Cevap
Ailemsiz de yaşayabilecegimi anladıgm zaman
Aglaynca ya da üzülünce kimseye ihtiyac duymadan kendi duygu kontrolumu sağladıgm zaman
Insanlarn artk gercek niyetlerini onları tanımadan bile anlayabildigm zaman
Sevdiğim birini toprağa verince anladım , anladım ki hayat bir oyun değilmiş
İlk iş hayatına başladığımda kendi faturalarımı kendim ödediğimde.
Sesim kalınlaşmaya başlayınca. d
12 yaşında okulu bırakıp çalışmak zorunda kaldım da
14 yaşımda anlamaya başlamıştım.
23 yasında yalnız yasamaya başladıgım zaman
Düştüğümde ayağa kalktığımda da
Büyümedim ki 🤞🏼✨😎
Hislerimi kaybedince ✌🏻😫✌🏻
Kendimi bildim bileli.
Hep büyük kaldım
Keşke anlamasaydım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?