Apartta 5 kişi yaşamaktan rahatsızım ama tek başıma da yaşayamıyorum. Ne yapmalıyım?

  • arkadaşlar merhaba, ben apartta 5 kişi yasıyorum. Fakat diğer 3 kişiyle yeni tanışdım, gürültulerinden uyku düzenim bozuldu uyarmama ragmen asla dinlemiyorlar, çok sorunlular. Birde üniversitede son sınıfım derslerimden gecmek lazim, Ben tek başıma bir daire buldum ve çıkmak istiyorum fakat ruhani şeyler aklıma gelince veya ölüm haberlerinden korkuyorum sizce napmalıyım, çıkmazsam da kafayi yiyecem siz olsaniz naparsiniz?
Apartta 5 kişi yaşamaktan rahatsızım ama tek başıma da yaşayamıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla