Kapıyorum gözlerimi açıyorum geldi diyorum keçilerim atıyorum kendimi dışarı kulaklığımı takıyorum arıyorum depresifimi tontişimi getirin ulen bana.


Kulaklığımı takıyorum sokakta deli gibi koşuyorum herkes tuhaf tuhaf bakıyor işte o an moralim yerine geliyor :D
Astım ve epilepsi var koşarsam ikisi de tetikler
Cevap
11Cevap
Genlde şarkı dinliyorum sadece
Açıyorum müziğimi geçiyorum yatağıma modumu yakalıyorum efendim
Cep telefonundan müzik açıp yürüyüş yolunda 10 bin adım atar gelir duş alır rahatlarım.
Artık kacıyorum serbestt hemde çok serbest bundan böyle,,,
Serbest değil miydin daha önce?😄
Geldik geldik patlama 😂😂
Seviyoruz hastasıyız dede https://youtu.be/bBSyAQHM3IY
fotodakı gölge baya ıyıymıs :d
İlk defa gölgeme iltifat aldim 😄
yurusem mı acaba gölgene :D
Olmuyorum psikolojim yerlerde
Biliyorum ama toparlanmalisin
Olmuyor ya
Dışarıda yürümek kesmiyor artık
Neden peki?
Moralin bozuk olduğunda konuşacak kimsenin olmaması çok yıpratır insanı
Konuşmak istediğinde moralin bozuk olduğunda yalnız hissettiğinde bir abla kardeş arkadaş olarak ben burdayım
Mesaj kutum var Rukama 🙄
Dans müzik spor falan filan
Biliyorsun bu işi sen 😄
Sana da tavsiye ederim :D
Spor müzik yürüyüş bana göre ama dansı sevmiyorum 🤭
Kapı gıcırdasa duramam 🙈😩
Kendi düğünümde insanların ne olur gelin hanım otur dediği gelinim ben dans etmek oynamak zerre bildiğim şeyler değil odunum bildiğin😄🤭
Müzik dinliyorum iyi geliyor
Ben bu ara full uyuyorum abla
Olamıyorum
Neden balım
Güçlü değilim sanırım
sevıserek :D
Onu da yapıyoruz ama arada kendimi dinlemem lazim😄
sureklımı sevısıyorsunkı sen :D
Ne münasebet fotosentez yapıyorum ben 😄🤭
Kavga ediyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?