Adalet ve eşitlik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Mesela ben adalet taraftarıyım. İnsani anlamda bir eşitliğin olabileceğini zannetmiyorum ama adalet olabilir ve olmalı.

Adalet ve eşitlik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla