Bu Türkiye'nin basindaki dünya ve kainatin yaratıcısı çok adaletsiz değil mi?

Türkiye'nin basindaki zenginlik yaşar biz çirkin yaratilip bı tane bile kız bakmaz e napalim ölelim mi bizim mutlu yaşamaya hakkımız yok mu çirkin olmak benim suçum mu he diğer insanların engelli olması falan
Bu Türkiye'nin basindaki dünya ve kainatin yaratıcısı çok adaletsiz değil mi?
Cevapla