Ne yapmalıyım kendimi kötü hissediyorum?

Babam 58 yaşında ve bildim bileli beni hep çok sevdi ama aşırı sinirli anneme falanda bagriyor banada kaç kere bağırdı dövdü tartıştık... Çok yüz vermiyorum yüz verince tepeme çıkıyor bagriyor falan ağırdan satıyorum kendimi üzülüyorum da ona kaç yaşında ölürsw pişman olurum diye korkuyorum mesela bugün iş yerinde köfte ekmek vermişler yememiş bana getirmiş ya da bugün şey dedi hava yağmurlu dışarı çıkarsan sıkı giyin sana kıyamam dedi ben onun hep küçük prensesiydim ama dediğim gibi yüz verince tepeme çıkıyor ne yapacağımi bilmiyorum böyle ağırdan satınca iyi oluyorum ölür giderde pişman olurum diye korkuyorum kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Ne yapmalıyım kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla