İşyerinde dışlanıyorum sinir hastası oldum artık neredeyse ilaç kullanmaya başlıycam ne önerirsiniz?

Ya yıllardır çalış çabala emek ver o sınav bu mülakat tamam güzel bi işim var artık yeni iş yeni ortam ekonomik özgürlük dedim kaç yıldır canım çıktı ders çalış eziyet falan artık mutlu olucam dedim.. İlk başlarda herkrs yeni zaten ben gayet herkesle konuşuyodum herkesle muhabbetliydim hatta ne iyi insanlar diyodum sonra herkes bi anda gruplaştı ben sap gibi ortada kaldım işin kötüsü işyerinde herkes le gayet iyi konuşuyoruz şakalar gülmeler ama dışarda bi plan yapılınca ben nedense hep unutuluyorum.. ya dedimki kasıtlı olsa işyerinde de konuşmazlar benle kafanda kuruyorsun dedim.. Ama diğerlerinden bdaha fazla samimi olduğum arkadaş grubum bile yemeğe gidince bana söylemiyo.. Doğum günü kutlanıyor en alakasız kişiler bile çağrılıyo nedense ben yaaa biz seni unuttuk keşke sende gelseydin odada kutladık zaten diyolar. Davet edilmediğim yere dahil olmakta bana gurursuzluk gibi geldiği için gitmiyorum bende.. Dedimki biraz geri duriyim onlardan hatalarını anlarlar.. bi kızla konuştum bu durumu yok sen yanlış anlıyorsun dedi.. Biraz geri duruyim belki hatalarını anlarlar dedim herkes bi derdinmi var neden böylesim falan dediler.. Ondan sonra hepsi bana soğuk yapmaya başladı ben geri durunca.. Bi kere bu konuyu konuştum ondan sonra bazı yerlere sırf ayıp olmasın diye çağrıldım çok belliydi.. Ya işin kötüsü sadece bizim oda olsa okey o kadar takmam ama erkeklerle aram iyi onların gözünde istenmeyen dışlanan kız konumuna düşmek istemiyorum bide diğer odalardaki kızlar hep onlar şuraya gitmiş sen niye gitmedin seni çağırmadılarmı bu konuma düşmek istemiyorum.. O yüzden odaya bile gitmek istemiyorum erkekler odada oluyo ve anlasınlar istemiyorum.. Allah aşkına bana akıl verin.. Bide çok hoşlandığım bi çocuk var ve aramız iyi onun gözünde arkadaşları tarafından istenmeyen kız konumuna düşmek istemiyorum.. Sinir hastası oldum en son ilaç kullanmaya başlıycam nolur bana bi çözüm söyleyin işe yarar bi çözüm ama

İşyerinde dışlanıyorum sinir hastası oldum artık neredeyse ilaç kullanmaya başlıycam ne önerirsiniz?
Cevapla