Gerçeken burada bazı insanlari anlamıyorum öyle değil mi?

Bir şey paylaşıyorsun veya bir şey soruyorsun anca gereksiz yorum yapmak peşindeler veya aşağalamak istiyorlar gerçeken budakti insanların beyini olduğunu sanmiyorum iki kelimeyi bir araya getirip konuşamıyorlar cahilce şeyler yazıyorlar onun için silmeye karar verdim zaman kaybından başka bir şey değilmis
Gerçeken burada bazı insanlari anlamıyorum öyle değil mi?
Cevapla