Türkiye'de insanların en büyük eksiği ne sence?

Okumamak mı, bir ideolojiye körü körüne bağlanmak mı, yoksa aksine inançsız olmak mı? Fikirlerinizi merak ediyorum.
Türkiye'de insanların en büyük eksiği ne sence?
Cevapla