halkı kin ve nefrete yonlendirmek 🙄😂ya sabah beraber bindik aksam beraber indik. Meğerse amca uzaktaki semte tavla oynayamaya gidiyormuş. Diger bi teyze doktoruydu eczanesiydi vakit geçmiş araba tıklım tıklım🤔 bi şoförün dile getirdiği feryatlari aktariyorum "Ogrenciden memurdan vs. daha çok yaşlı geliyor. Dert anlatmasida ayrı konu." Buralarda çok oluyor dikkatimi çekti bigtirdilar yav...
Harbiden asla anlayamadığım bir şey. Hayır zaten bedavadan geziyorsunuz. Gezerken hava hoş, otobüse gelince "ay ayaklarım ay belim". Hayırdır dayı, gezerken sorun yok. Otobüse gelince mi bayılacağınız tutuyor?
Öğrencilere ücretsiz olmalı toplu taşıma ve asıl yaşlılar yer vermeli onlara. Çünkü bütün gün kafamız yoruluyor zaten. Bir de ayakta gidip neden bedenimizi yoralım ki ¢
Yani şöyle bir şey zaten otobüsün onları ücretsiz olduğu için adam 2 dakikalık yere bile otobüse biniyor yani olmasın demiyorum ama ona da bir çözüm bulunması gerekiyor