
Selamlar... Bunun tartışması bitmeyecek sanırım, bir taraf verilmeli derken, bir taraf zorundalık yok diyebiliyor, siz ne düşünüyorsunuz?

Selamlar... Bunun tartışması bitmeyecek sanırım, bir taraf verilmeli derken, bir taraf zorundalık yok diyebiliyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Evet ben yer veriyorum genelde. çünkü vermezsem o zaman kötü ben oluyorum :D zaten bunu istediğim için yapıyorum yani bir kişi yaşlı ise hasta ise ve engelli ise hiç düşünmeden yer verirdim. çünkü benim için iyilik yapmak aslında zorunluluk gibi bir şey yapmadığım zaman kendimi kötü bir şey yapmış gibi hisediyorum. bazen de çok yaşlı olmayan kişiler yer istiyor onlara da saygıdan yer veriyorum. yani aslında buna pek takılmam zaten toplu taşıma da ayak da gidebilirim benim için hiç önemli olmazdı bu durum.
daha çok zaten dolmuşta ya da otobüste yaşıyorum bunu çünkü metro zaten çok yer oluyor yani orada yer sorunu olmuyor hiç bir zaman
Ben şöyle söyleyim şahsım adına, ben yer veriyorum bi Allah razı olsun demesi yetiyor bana. Diğer türlü insanların kalbini kırmaya saygısızlık yapmaya gerek yok.
Elbette hamileler, yaşlılar, hatta yetişkin veya çocuk ayakta kalamayacak halde olan tüm vatandaşlara elimden geldiği kadar yer veriyorum. Benim için sorun değil, ben ayakta da giderim. Onların duası, "Allah razı olsun" demesi bile yeterli. Çünkü ileride bende yaşlanacağım veya nasipse evlenirsem, anne adayı olacağım. O dua sayesinde benimde karşıma güzel insanlar çıkacaktır..
Hamileyken karnım burnumda işten çıkıp eve giderken kimse bana yer vermedi, bu saatten sonra engelli ve bebekli hariç bir Allah’ın kuluna yer vermem..
Cevap
19Cevap
Hamile, karnı burnunda birisine buyrun böyle oturun dedim kabul etmedi, siz hamilesiniz sanirim buyrun dedim "Benim karnımdaki çocuğu düşünmek sana mi düştü" gibi bir tepki aldim. Oturmadı. Bende utandım yerin dibine girdim, durağım olmadigi halde ilk durakta indim. Bu bende travma yaşatmadı diyemem ama 5 parmağın da 5'i bir değil. Sağlık sorunu yaşadığım için yer veremiyorum bu sıra kendimi kötü hissetmeme sebep oluyor.
Veriyorum, vermezsem kötü hissediyorum ama aslında bazen de karşıdakinin aklını okumak istiyorum böyle yer verilecek insan var, verilmeyecek insan var :D
Evet yer verin bakayım yaşlı teyzenize yoruldum yahu. Ayacıklarım ayacıklarım hemen bir yere oturmam lazım ‽
En son toplu taşıma kullandığımda sarı körüklü otobüsler vardı yavrum, asırlardır kullanmıyorum
Biner binmez gözümün içine bakanlara vermiyorum. Harici ayakta duracak hali yoksa veya öyle görünüyorsa veriyorum.
Zaman zaman marmaray ve metro kullanıyorum. Yaşlılara yer veriyorum. Yarım saat ayakta durmak bana bir şey kaybettirmez. Dua alırım. :)
Ben veriyorum gençlerin çoğu duyarlı ama bir kısmı duymazdan görmezden geliyor. Yaşlanınca başlarına geleceklerden habersiz.
Toplu taşımaya binmiyorum ki 😅 bindim diyelim gerçekten zor durumda olan bir yaşlı ise tabiki yerimi veririm büyüklere saygım var 😊
Eğer toplu taşımada benden genç birisi oturduğu halde kalkmayıp yer vermiyorsa ben de kalkmam.
Toplu taşıma çok kullanmam ama genelde vermiyorum. Ankara’da keyfi olarak gezen çok yaşlı var samimi gelmiyorlar bana
Hayır. Salağa yatıp uyuma numarası yapıyorum ben 😂
Kullandığım zamanlar hep saygı çerçevesinde bulunup yerimi yaşlıya, kadına verirdim
Evet veriyorum kendi aile büyüklerim aklıma geliyor
Ayakta durmakta zorlanıyorlar mecburen veriyorum. Vermesem bu sefer dik bakışlar alıyorum
Evet terbiyem edebim ve vicdanım gereği veriyorum bir gün ben de onlar gibi olacağım
vermiyorum cünkü bende yoruluyordum akşama kadar onlar günden gezmeden geliyor ( cok ciddi durumda falansa veriyorum sadece )
tipi tatlıysa veriyorum akepeliyr benziyorsa vermiyorum
KWLDOXLWLEOFOSLWLDOKZKW MÜKEMMEL
Veriyorum, kendinizi yaşlı yerine koyup düşünün
yorgun olsam bile evet her zaman
Ne kadar yaşlı olduğuna bağlı
Genç erkek varsa eğer kalkmam onlar kalksın
ayakta gidiyorum zaten. nasıl yer vereyim
Yani ben de çok genç sayılmam ama evet veriyorum
Veriyorum hıhı
Evet hemen
Bazen
Tipine bakıyorum ona göre veriyorum
sende yaşlısın ama neyse snakwkkska
gelebilirim insallah abi 😂
Veriyorum
Evet yer veriyorum
evet tabiki
Veriyorum
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?