Toplu taşımada yaşlılara yer veriyor musunuz?

Toplu taşımada yaşlılara yer veriyor musunuz?

Selamlar... Bunun tartışması bitmeyecek sanırım, bir taraf verilmeli derken, bir taraf zorundalık yok diyebiliyor, siz ne düşünüyorsunuz?

Toplu taşımada yaşlılara yer veriyor musunuz?
Cevapla