Hani Allah herşeyi görüyor ya çok acı çekiyorum yıllardır düzelsin diye bekliyorum hiç bir şey düzelmiyor ne zaman?

Ben bitince mi intiharin eşiğine gelince mi bitecek zulüm. Ben benden geçtim artık yoruldum cabalamaktan yoruldum daha napayım susuyorum dua ediyorum unutulmuş gibiyim. Sanki yokum ya yok gibiyim nefes alıyorum hâlâ Allah'im ben burdayım
Ben çok yoruldum ne zaman bitecek?
Hani Allah herşeyi görüyor ya çok acı çekiyorum yıllardır düzelsin diye bekliyorum hiç bir şey düzelmiyor ne zaman?
Cevapla