Bedelli askerlik yapan erkeğe erkek denir mi sizce?

ben bedelli askerlik yapan adamın erkekliğinden ve ülke sevgisinden şüphe duyarım. ben erkek olsam paşa paşa gider vatani görevimi yerine getirirdim, dedelerimiz 4 yıl babalarımız 2 yıl askerlik yaptılar. yeni nesil türk erkekleri 6 ay askerliğe bile dayanamıyor. bitmiş bu ülke... ülke işgal olsa koruyacak erkek yok bu bedellilerin hepsi avrupaya kaçar. bir de bedellilerden daha kötüsü hileyle çürük raporu almaya çalışan erkekler var! bu erkekler bir gün kız istemeye gitiğinde kızın babası askerliğini nerde yaptın oğlum diye sorunca ben çürüktüm mü dicekler ahahahh komedi. sizce haksız mıyım düşüncelerimde?

Bedelli askerlik yapan erkeğe erkek denir mi sizce?
Cevapla