Hayat sevincinizi hiç kaybettiniz mi?

Size de oluyor mu sanki amacımı , hayata olan sevincimi kaybetmişim gibi sanki hiç bir şey beni artık mutlu edemezmiş gibi ruhum daralıyor bazen yorulduğumu hissediyorum herşeyi kafama takıyorum vücudumda en ufak bir sivilce bile çıksa acaba hasta mıyım diye düsünüyorum kuruntular yapıyorum hayal kuramıyorum çünkü ne zaman birşeyin hayalini kursam tam tersi oluyor yani olumsuzu oluyor akışına bıraktım artık herşeyi hiç enerjim yok hayata karşı tükenmiş gibiyim. Artık normal hissetmek istiyorum.
Hayat sevincinizi hiç kaybettiniz mi?
Cevapla