Selam ✨ Hayatta aşırı kararsız kalıp ne yapacağınızı bilmediğiniz, sanki kaybolmuş gibi hissettiğiniz bir dönem ya da yaş aralığı oldu mu hiç.

Selam ✨ Hayatta aşırı kararsız kalıp ne yapacağınızı bilmediğiniz, sanki kaybolmuş gibi hissettiğiniz bir dönem ya da yaş aralığı oldu mu hiç.

yokmuş 23 yaşıma girdiğim zaman benliğimi kaybettim. Çok zor bir dönemdi ama üstesinden geldim, büyük bir sabırla. Daha sonrasında ruhsal uyanış içerisinde olduğumu anladım, bu konularda epey bir araştırma yaptım. Yani ölmüştüm, eski egom gücünü yitirmişti ve ben küllerimden yeniden doğdum
Beni şımartıyorsun Barış 😄 teşekkür ederim 🌸
Rica ederim bro :D hak ettin
Aramızda kalmasın ben bu tür cevapların çoğunu spontane yazıyorum. Görüyorum ki aynı şey sende de var, bizim deli oluşumuz buradan geliyorsa demek 😃 böyle devam et barış aradığın bütün cevaplar içinde saklı, daima kendine güven ve odaklan
Aynen kesinlikle, bende zaten uzun uzun görüş atarken düşünmüyorum yani o an aklıma geliyor direk, o an aklım da ne varsa yazıyorum içimi döküyorum. bence de gerçek cevapların hepsi insanın içinde saklı olanlar :D
Kaybettiğim bir dönem olmuştu.
Rica ederim :)
Cevap
8Cevap
Gençlik yıllarımda birkaç kere bu durumu yaşadım. Yaş geçtikçe insanın ayakları yere daha sağlam basıyor
oldu evet 21 yaşındaydim kaybettim... Bu yıl tekrar kaybettim sanırım ben körüm 😐
Öyle deme abla iyi olursun umarım :/
Umarım 🙏
Gerekmeyecek ise onlara gerekmeyecek değerleri vererek kaybettim
Kaybettiğim, yanlış gittiğim yol bile hep benim için doğru yoldur.
Evet sempatik face ama daha sonra navigasyon açıp bulduk yolumuzu
Evet maalesef öyle zamanlarım olmuştu..
Şu an tam o moddayım
20 li yaş sendromu derlerdi de inanmazdım
Bile bile çok kaybettim
Kaybettim
Gittiğimiz yol yanlış ama yol nasıl güzel
birkaç defa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar