Eşimin ailesiyle görüşmek istemiyorum beni zorluyor eltilerimi sevmiyorum beni dövmediği halde beni dövdüğünü niye ailesine söyler?

Ailesine beni dövmediği halde dövdüğünü söylüyor midem bulandı ondan ailesiylede görüşmek istemiyorum eltileri sevmiyorum yılanlar zorlamı beni zorluyor bana ne ya böyle bir adamla evlenmez olaydım benim karım görüşmeyi istemese ben saygı duyardım siz eşinizi ailenizle görüşmesi konusunda zorlarmisiniz

Eşimin ailesiyle görüşmek istemiyorum beni zorluyor eltilerimi sevmiyorum beni dövmediği halde beni dövdüğünü niye ailesine söyler?
Cevapla