şimdi benim çok yakın ve duygusal bağımız olan bir arkadaşım var ama kız ne bileyim yani bana pek sağlıklı bir arkadaş gibi gelmiyor. bunu nasıl anlayabilirim..
Sağlıklı arkadaş özellikleri ve sağlıksız arkadaş özellikleri nelerdir sizce?
Sağlıklı arkadaş zor günlerinizde yanınızda olur, size yalan söylemez, istemediğiniz sizi rahatsız eden bir şeyi yapmaz. size destek olur derdinizi dinler ve yanınızda olur, genel olarak sizi kıskanmaz hatta aksine başarılı olmanız için sizi motive eder.
fakat sağlıksız arkadaş sizi kullanır sadece çıkarı için size iyi davranır. sizi görmezden gelir veya sizi umursamaz. sadece kendi derdini anlatır durmadan sizi kıskanır. ya da güveninizi sarsacak hareketlerde bulunur. belki de en önemlisi iki yüzlü davranabilir size karşı. o yüzden iyi arkadaş kısaca güven duyduğunuz arkadaştır.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sadece arkadaşın için değil genel olarak tüm hayatın boyunca yaşayacağin ikili ilişkilerde
1-iliskinde veren taraf hep sensen 2-karsindaki senin fikirlerine deger vermiyorsa 3-ihtiyacin oldugu anda yaninda yoksa 4-kizgin oldugunda hincini senden cikartip disariya kuzu gibi davraniyorsa 5-baska insanlarin yaninda sana ustunluk taslamaya calisiyorsa, ya da kendini on plana suruyorsa 6-ve kendini kullandirdigini hissettirecek hareketler yapiyorsa
bu insan senin icin kendi ailen bile olsa zararlidir.
Sağlıklı gibi gelmiyorsa değildir. Senin göremediğini, düşünemediğini aslında beynin algılıyor ama sen kabul edemiyorsundur. Doğrusunu yapmak için arkadaşlığını bitir.