YKS derecesi için mi arkadaşlık için mi yanımda, arkadaşım iyi niyetli mi toksik mi nasıl anlarım?

yks öğrencisiyim ve dershanede tanıştığım bir arkadaşım var. Kız gerçekten melek gibi biriydi hem cok güzel görünüyor hemde herkes tarafından çok seviliyor. Biz ilk tanıştığımızda bana karşı cok yumusak davranıyordu beni evine davet ediyor atıştırmalık alırken hep bana da alıyordu ve beraber ders çalışıyorduk. Sonrasında kütüphaneden erken ayrılmaya başladım erken dediğimde saat akşam 5-6 gibi o inatla 8 e kadar durmamı çalışmamı istiyor ama cok yoruluyorum ve onun evi kütüphanenin dibindeyken benim çok uzakta. Ben reddedikce günden güne daha huysuzlasıyor kendisi acıkınca benimde yemek yememi istiyor ve tok olduğumu söylediğimde küçük cocuk gibi sinirleniyor tüm gün yüzüme bakmıyor. Benim netlerim daha yüksek olduğu icin insanlara gidip "sallayarak tutturdu" diye anlatmış. 75 neti sallayarak tutturmam imkansız bana gelip sınıftakiler onun böyle söylediğini söyledi. Ona gidip sorunca ise şakalaştığını söyledi. Hayır kötü niyetlimi iyi mi çözemiyorum artık?

YKS derecesi için mi arkadaşlık için mi yanımda, arkadaşım iyi niyetli mi toksik mi nasıl anlarım?
Cevapla