Kaynanam ben evde yokken evime girmiş. Neden yapmış olabilir?

kaynanamin alt katında oturuyorum dün eşim izinliydi bizde dışarı çıkacaktık hazırlanıp kapimi kapatıp indim sonra fark ettim ki telefonu evde unutmuşum çıktım Bir baktım kapım açık canım gibide ses yaparak girdim eve benim evin yedek anahtarını bulmuş içerde ne yapiyorduysa bende kizamadim çok kibarca napiyosun evimde falan dedim anahtar buldumda denedim bilmem ne diye geveleyip panik şekilde konu değiştirdi. Düğünden 1 ay öncesi nikah yapmıştık evimi düzdüm güzelce memlekete donucem artık bana evimin anahtarını bile istememe rağmen vermedi kaynanam o kadar sinir oldum ki eşime söyledim ama konuyu çok irdeleyemedim de kesin çözüm için bir daha yapmasını bekleyeyim diyorum eve girip girmediğini ne yapsam anlayabilirim etkili bir yöntem var mı aklınızda

Kaynanam ben evde yokken evime girmiş. Neden yapmış olabilir?
Cevapla