Evinde kaldığım bekae arkadaşımın evinden kendi evime geçeceğim gün o isteydi. Bende evi süpürüp çıktım. Ayıp mı (detaya bak) ?

Bazıları ne münasebet dedi. Ev sahibi teşekkür etti. Ben kendimde kirlettum diye temizleyip çıkmak istedim hata mı ettim?
Evinde kaldığım bekae arkadaşımın evinden kendi evime geçeceğim gün o isteydi. Bende evi süpürüp çıktım. Ayıp mı (detaya bak) ?
Cevapla