Neden bu kadar öfkeliyiz toplum olarak özellikle son yıllarda?

Konuşunca içime atmadığımı ve içimi döktüğümü zannediyorum ancak öfkeli olduğum için kötü konuşup iç huzurumu kaçırıyorum. Pişman oluyorum. Neden bu kadar öfkeliyiz toplum olarak?
Neden bu kadar öfkeliyiz toplum olarak özellikle son yıllarda?
Cevapla