Bana ilgi gösteren herkese bağlanıyorum. Nasıl düzelirim?

Bahsettigim hoslanti gibi degil. En kucuk ilgide herkese baglaniyorum. Cok yalniz biriyim ailemle aramiz da pek iyi degil arkadaslarimlada. Yani bu ilgiyi verebilecek yakinim yok. Arkadaslarima yazdigimda sen napiyosun donusunu alamam mesaja cevap veririm muhabbet biter.

Güncellemeler
+1 yıl
HHA diyince gecicek bi sorun degil ki zaten duygusal boslukta olan birine bu kadar mantiksal cozumler uygula demek :)) burada da yalnizligimi hissettim yine de tesekkur ederim cok
Bana ilgi gösteren herkese bağlanıyorum. Nasıl düzelirim?
Cevapla