İnsanlara hemen bağlanıyorum ne yapmam lazım?

İnsanla birazcık sohbet ettiğimde bile içimde ona karşı bir sevgi oluşuyor ve hani bu illa aşk değil yani arkadaşlık vesaire hani onları ailemden görmeye başlıyorum onu sanki hani 10 yıllık 20 yıllık arkadaşım gibi görmeye ona çok fazla fedakarlık yapma ya ve deli gibi değer vermeye başlıyorum bunu hemen yapıyorum yani ikinci üçüncü konuşmada bile ona karşı değer vermeye başlıyorum ve ben bunu artık engel olmak istiyorum gerçekten bu beni çok üzmeye başladı insanlar benim değerimi bilmiyorlar bana kötü davranıyorlar ben kendimi bu yüzden çok kötü hissediyorum lütfen yardım edin
İnsanlara hemen bağlanıyorum ne yapmam lazım?
Cevapla