İnsanlar benimle ilgilensin istiyorum, nasıl yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar, sessiz ve biraz çekingen biriyim. Genellikle birkaç arkadaşım dışında çoğu kişiyle sohbetim olmuyor fakat böyle çok sıkıcı. Bakıyorum diğer arkadaşlarıma, birileri onlarla konuşuyor bir şekilde ama ben konuşmazsam benimle gelip kimse sohbet etmiyor. Selam veriyorlar falan ama örneğin hiç kimse bana mesaj atmıyor, hep benim bir şey olduğunda birilerine mesaj atmam gerekiyor. Karşı cins de benimle sohbet etmeye istekli olsun istiyorum ama hep ben başlatıyorum sohbeti o sohbet akmıyor, konuşmuyorlar fazla çok kasıyorlar. Şöyle biraz rahat, sıcak insanlar istiyorum çevremde. Şaka yapsın, dalga gelsin benimle (tabi kötü niyetle değil) böyle çok sıkıcı. Çevremdeki insanlar çok soğuk özellikle bana karşı, çekingenken gidip ben yapıyorum her şeyi. Ne yapabilirim, bir şekilde çevremin ilgisini çekip güzel bir ortamım olsun istiyorum.

İnsanlar benimle ilgilensin istiyorum, nasıl yapabilirim?
Cevapla