Abim askerliği bıraktıktan sonra hiç mutlu olmadı napcaz?

Abim yüzbaşıydı bu 2016 hendek operasyonlarına katıldı o zaman üsteğmendi gerçide 2 sene sonra 2018 de travma stres bozukluğu tanısı aldı askerliği bıraktırdılar. Arkadaşları felan şehit oldu hatta bi tanesi abimin dibinde bi sigara yakıyım diyor ateşe uzanıyor o ara vurulup şehit düşüyor ki bu kişi abimin akademiden arkadışıydı askeri liseden arkadaşıydı evlenmişti ev borcu ödüyodu bide yeni baba olmuştu abim onun etkisinden çıkamadı işte sonra bu olaylar oldu. Şimdi askerliğe geri dönmek istiyor dava açtı dönücek gibi de ama daha kötü olur mu acaba, zaten 5-6 senedir adamın yüzünde fer kalmadı çok mutsuz, tedavi olduktan sonra biraz topladı kendini ama yinede mutsuz bu seferki mutsuzluğunun sebebi askerlikten uzak olmak diyo kendi ama dönse daha mı kötü olur

Abim askerliği bıraktıktan sonra hiç mutlu olmadı napcaz?
Cevapla