Okulu tarıyasım var ne yapmalıyım?

sınıfta birbirlerine kalem su şişesi silgi fırlatan ögrenciler yerde cam şişesi kıran ögrenciler var tualete insanlar işerken kapıya tekme atan her gün kavga eden ögrenciler bıçakla adam tehdit eden tipler var okulda meslek lisesi şimdi size soruyorum bu okul okulmu okulu sizce mebemi şikayet etmeliyim bence bu tipler idam edilmeli neden böyleler hala çözemedim iç sesim silah al hepsini tara diyor ama yolun sonunda hapis var o yüzden vazgeçiyorum sizce ne yapmalıyım okulun sistemi sizce nasıl düzeltilebilir okulumdaki insanların büyük bir kısmı tuallet eğitimi bile alamamış zihinsel engelli tipler bence çözüm idam edilmeliler peki sizce çözüm yolu nedir?

Okulu tarıyasım var ne yapmalıyım?
Cevapla