Öncelikle yargılayacaklar lütfen yazmasın... benim iki yaşında bir oğlum var. evli bir erkekle ilişki yaşadım ve sonucunda hamile kaldım. kendi kararım çocuğu doğurdum. kimseden beklentimde yok. çocuğumu kreşe verdim çalışıyorum çok şükür. babasıda arada gelip görüyor ve hala evli. ben onun yuvasını bozmak istemiyorum eşi çocuğu bilmiyor... bilse ne olur onu bilmiyoruz. bebeğimin babasıda eşide güçlü kariyerli tanınmış insanlar çevrelerinde.. maddi yardımda bulunuyor bana ev kıramı çiçüğün kreş masraflarını ödüyor. şimdilik küçük ama ilerde tabi babasını sorucak. babasını ona kim olarak tanıtucam. bu baban dersem çocuk dışarda bunu söylerse ortaya çıkarsa zor durumda kalır bunu üstemiyorum. bende artık gelme dedim çocuğu görmek için. buna karşı çıkıyor gelmek istiyor oğlunu seviyor. bu benim hakkım diyor ama ama işte kariyeri çok önemli. bunun ortaya çıkması demek adamın mahvolması demek. ne dysüneceğimu şaşırdım. yurt düşina gitmeyi düşündüm ama orda ne iş yaparum... burayada bunu dertleşmek için yazdım hakaret edenler yaznasın lütfen...
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarini icin tesekkur ederim bir kac kisi disinda oldukca yardimci oldunuz..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar