

Müslüman olsaydım, bu kadar kötü bir Türkçe'ye ya da anlatıma sahip olsaydım, bu yorumları yazamazdım çünkü utanırdım.


Müslüman olsaydım, bu kadar kötü bir Türkçe'ye ya da anlatıma sahip olsaydım, bu yorumları yazamazdım çünkü utanırdım.
Okuyup anlatmaya çalışsalar asla lafım yok en azından uğraşıyor derim. Konuşamaması bir yana savunduğu dinin kitabının bir sayfasını bile okumamış mahluklar, dini körü körüne savunup bizi sonsuz azap çekeceğimize inandırmaya çalışıyor. Bi s.. git diyesim geliyor. Sizinle aynı coğrafyada yaşamaktan daha büyük bir azap olamaz.
Olabilir en azından elinden geldiğince anlatmaya çalışıyor sen ona bakacaksın önemli olan o dur zaten görende bu milleti doğru düzgün konuşuyor sanır
Cevap
2Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?