Hastanede arkadaşımı gördüm "sen hala burada mısın ya, bak ben hemşire oldum" dedi. Hadsizlik değil mi?

20 yasindayim ve herkesin yasadiklari seyler ve ortamlar maddi durum bir mi?
Ben istemez miyim zamaninda gitmeyi.
İnsanı zorla bunalima sokuyorlar ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Tesekkur ederim
Güncellemeler
+1 yıl
Kurkmantoluhayri Canerozkum tesekkur ederim
Hastanede arkadaşımı gördüm "sen hala burada mısın ya, bak ben hemşire oldum" dedi. Hadsizlik değil mi?
Cevapla