Ya insanlarla resmen mantık çerçevesinde diyalog kuramıyorum. biri bana bir şeyler anlatırken mesela kalıyorum öyle. neden böyle?

Yani naber nasılsın falan faslı geçiyor. İnsan gibi sohbet edilecek yerde alıştığım kalıpların sanki dışına çıktığımda canım gibi kalıyorum. Arkadaşça yazan da olduğunda flörtleşmek için yazan olduğunda da cevap veremiyorum. Ne yapmam gerek
Ya insanlarla resmen mantık çerçevesinde diyalog kuramıyorum. biri bana bir şeyler anlatırken mesela kalıyorum öyle. neden böyle?
Cevapla