Arkadaşlar merhaba uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum daha 1.5 ay oldu ve sevgilim 1 hafta öncesi askere gitti gitmeden önce annesi yengesi ve abisiyle tanıştırdi çok yeni daha sizce sevdigi için mi tanıştırdi aceleye geldi gibi biraz aniden oldu annesi adetlerimizi falan soruyor sürekli
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım edinnnnnnn
1.5 aydır beraberiz, ailesiyle tanıştırdı. Çok aceleye gelmedi mi sizce de?
En ufak seyde bile sorun cikar sen dersin ki yatak odam bu olsun o der şu olsun kotülemek de istemiyorum ama cok kayinvalide var cevremde gorduklerim yani
Ya tipini görsen zaten dersin ki bu hayata kayınvalide olmak için gelmiş ama kendi içinden birisi mesela oğlu onun iyi niyetinden asla şüphe etmez tatlı diliyle laf sokuyor bana sürekli canım değilim bende anlamayacak
Bencede yeni olmus insanlar 2 yil da taniyamiyolar birbirlerini gercekten ama sonradan cok mutsuz olursun bir aylik kiza laf sokan o evin gelini olunca neler yapar sana ve icine girmeden anliyamazsin eltinle ilskisinin ne durumda oldugunu
Bak ciiden ablan felan varsa bi sor eger oglan annesini dinleyen bir tipse annesi bunu sonuna kadar kulancak evinizden tut gelinligine her seyinize kariscak
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sen de ailene söyle ve ciddiyseniz adım atın, hem okur hem evlenirsin bunu yapan çok kişi var.
Bence evlenmek istiyor miras felan olabilir akilama okyunca ilk o geldi
Mirası hiç düşünmedim 😂
Bence seviyorsan bile sakin isi hemen evlilege getirmesine izin verme
Yok henüz okuyacağım o da çok istiyor
Ama bu kadar acele olması garip geldi
Annesi merak etmis olabilir ozaman bence kayinvaliden seni biraz zorlucak birine benziyo
Ohaaa nerden bildin vallahi çok zorlu bir kadın
Hemen adetleri felan sordu dedin ve annesi istemese gorusturmezdi
Evet annesi çok istedi ondan çok tanışmamizi ve ben aradığımda annemi ariyormussun çok hoşuma gidiyor iyi geçin falan diyor sürekli
Valla kayinvaliden seni cok zorlar oglan da eger annesinin sozunden cikmicak biriyse bida dusun derim cunku evlendikten sonra sen mutsuz olursun
Evet annesinin ne dediğine çok önem verir
Eltim var işte ona çok iyi gibi onun yanında konuşuyor zaten ama gözümü mu korkutmaya çalışıyorlar anlamadım
En ufak seyde bile sorun cikar sen dersin ki yatak odam bu olsun o der şu olsun kotülemek de istemiyorum ama cok kayinvalide var cevremde gorduklerim yani
Ya tipini görsen zaten dersin ki bu hayata kayınvalide olmak için gelmiş ama kendi içinden birisi mesela oğlu onun iyi niyetinden asla şüphe etmez tatlı diliyle laf sokuyor bana sürekli canım değilim bende anlamayacak
Hani erkek arkadaşının da gitmeden hemen tanıştırmsk falan değişik geldi çok yeniyiz daha
Bencede yeni olmus insanlar 2 yil da taniyamiyolar birbirlerini gercekten ama sonradan cok mutsuz olursun bir aylik kiza laf sokan o evin gelini olunca neler yapar sana ve icine girmeden anliyamazsin eltinle ilskisinin ne durumda oldugunu
Çok haklısın eltime çok iyi davranıyor gibi ama o da pek memnun değil yüzünden falan anlaşılıyor konusurken
Bak ciiden ablan felan varsa bi sor eger oglan annesini dinleyen bir tipse annesi bunu sonuna kadar kulancak evinizden tut gelinligine her seyinize kariscak
Allah'ım çok laf ettim herkese başıma daha beteri geldi wkdkfjei
Bence sen oglani da buyuk bir ask la sevmiyosun bida dusun ciddilesmeden
Yok yok sadece değer veriyorum suanlikk ve gerçekten kafamı baya kurcalamaya başladı son bı ksc gündür
Sadece deger verdin biri icin bu yasananlar sence de fazla degilmi zaten okucam diyosun aranizda kalsa daha iyi olurdu ama sen bilirsin tabi
Erken olduğunu ona söylemiştim anlayışla karşıladı ama ailesi çok istedi
Gerçekten karmakarışık bir durum
Senin icinde farkli bir duygu var bence istersen anlat eski sevglin felan mi bambaska bir sey mi
Sen beni tanıyor musun yaaaa😂😂😂
Yok ya gizli kulanicisin zaten sadece insanlari iyi analiz ediyorum
Ben senden yasca kucugum zaten seni taniyip burada bulmam imkansiz
Evet evet öyle
Eee naptin son durumumuz ne
Hâlâ devam ediyoruz annesi de devam ediyor kiskancliklarina
İşi garantiye almak istemiş
He evet valla öyle dedi
Mesela sevgili olduğumuzu kimse bilmiyordu fotoğrafıma yorum yaptı oh be rahatladim falan dedi
hayırlı işlerde acele etmek lazım
En azından oyalamiyor